هشدار جدی به زنان باردار در انجام این کار!
 

 

 

هــــــــــــــوران بــــــــــــــاغ


مطالب گلچین و عـکسهای زیبا

 

bullet هشدار جدی به زنان باردار در انجام این کار!

آلودگی ناشی از فلز سرب در مواد آرایشی غیر مجاز بسیار خطر ناک تر است و بسیاری از مواد آرایشی غیر مجاز دارای فلز سرب زیاد هستند.

                 

سرب ماده سمی است که در سامانه اعصاب تاثیر می گذارد و سبب کاهش یادگیری و ایجاد اختلالات رفتاری کاهش بهره هوشی در افراد می شود.

زنان باردار اگر از مواد آرایشی استفاده کنند سرب از جفت عبور می کند و وارد مغز جنین می شود و از رشد و تکامل جنین جلوگیری می کند. با توجه به اینکه بیشتر رژ لب‌های موجود در بازار حاوی سرب هستند و این ماده برای جنین بسیار خطرناک است، به خانم‌های باردار توصیه می‌شود از رژ لب استفاده نکنند، زیرا استفاده از آنها سلامتی جنین را به خطر می اندازد.

با توجه به اینکه فلز سرب در همه رژ لب‌ها وجود دارد، به خانم‌های باردار توصیه می‌شود در دوران بارداری در حد امکان از این ماده آرایشی استفاده نکنند. اگر چه سرب موجود در رژ لب بسیار اندک است، ولی همین میزان کم نیز خطرناک است. در برخی از رژلب های غیر مجاز سرب بیش از حد استاندارد استفاده شده است.

"سلامت نیوز"



کارت پستال درخواستی طراحان - سفارش از شما ، طراحی با ما

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  نويسنده: واحد بخش ملک ریسیی| تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:هشدار جدی به زنان باردار در انجام این کار!, | ساعت: 2 قبل از ظهر | موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
CopyRight| 2009 , هــــــــــــــوران بــــــــــــــاغ , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: GreenSkin